خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

کجا بودیم؟



در زمان طاغوت مرا به دبیرستانى بردند تا سخنرانى کنم . به من گفتند: اینجا دبیرستانى مذهبى است . وقتى وارد جلسه شدم وگفتم : ((بسم اللّه الرّحمن الرّحیم )) سر و صدا کردند و هورا کشیدند، قدرى آرام شدند گفتم : ((بسم اللّه الرّحمن الرّحیم )) باز هورا کشیدند، مدّت زیادى طول کشید هر چه کردم حتّى موفّق نشدم یک بسم اللّه بگویم . شگفت زده بودم ، دوستان گفتند: حاج آقاى قرائتى چرا تعجّب مى کنید؟ آیا مى دانید که حدود 73 یهودى و 54 بهایى مسئولیّت آموزش تعلیمات دینى دانش آموزان را به عهده دارند.

                                                     

                                                                                                                       خاطره از حجت الاسلام قرائتی

                                                                                                                     منبع: کتاب خاطرات استاد قرائتی




نظرات 4 + ارسال نظر
راد یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:22

سلام علیکم
عجب!
ممنون از وبلاگ خوبتون.
یا حق

سلام
ممنونم دوست من

ستاره های گمنام در آسمان بهشت یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://ff582f.blogfa.com

سری که هیچ سرآمدن نداشت، آمد """ بلند بود ولیکن بدن نداشت آمد

بلند شد سر خود را به آسمان بخشید """سری که بر تن خود، خویشتن نداشت آمد . . .



گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است ، وگرنه همه اجرها در گمنامیست.

محکمه خون شهداء محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می کشند . . .
با پست جدید ((((((مدیون خون شهدائیم)))))))
به روزم.... [گل][قلب][لبخند][لبخند]

صالح (طلبه) جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 http://talabehs.blogfa.com/

سلام مطالبتون عالی هست ممنون میشم به وبلاگم تشریف بیارید

سلام دوست من
ممنونم حتما خدمتتون میرسیم

ستاره های گمنام در آسمان بهشت چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:21 http://ff582f.blogfa.com

سلام بسیار جالب بود.......
موفق باشید...
به وبلاگ بنده هم تشریف بیارید

سلام
ممنونم که نظر دادین حتما خدمت میرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد