خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

خوابم که نماینده امام نیست!!



تا دیر وقت در جایى مهمان بودم ، موقع خوابیدن به صاحبخانه گفتم : موقع نماز صبح مرا بیدار کن .

گفت : عجب شما که نماینده امام هستى ، گفتم : آقا! خودم نماینده امام هستم ، ولى خوابم که نماینده امام نیست !


                                                           
                                                                                                                       خاطره از حجت الاسلام قرائتی

                                                                                                                     منبع: کتاب خاطرات استاد قرائتی

نظرات 1 + ارسال نظر
گدای خانم رقیه(س) شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 http://sdhamdelan91.blogfa.com

زیبا بود که گاهی توقعات بیخود داریم از افراد مذهبی گویا باید معصوم باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد