خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

فرجام پایداری



در یکی از سال ها به دلیل این که در سِمَت امامت جمعه بودم، بر حسب برنامه ی همیشگی برای یکی از روستاهای اطراف شهر، روحانی اعزام کردم. مبلّغی که اعزام شده بود، روز بعد برگشت و گفت: , من به آن جا رفتم ولی آن ها گفتند:, این جا کسی مسجد نمی آید و جایی برای استراحت شما هم نیست و سرانجام چیزی هم به روحانی نمی دهند من به آن ها گفتم:, چیزی نمی خواهم. اگر کسی هم به مسجد نیاید طوری نیست. فقط اگر جایی برای ماندن شب باشد کافی است؛ ولی آن ها فردای آن روز مرا به سوی ماشینی که به شهر برمی گشت راهنمایی کردند. آن ها نه تنها از من استقبال نکردند بلکه سعی کردند به هر شکلی که شده مرا باز گردانند.
پس از شنیدن سخنان او گفتم: , اگر بخواهید شما را جای دیگری برای تبلیغ می فرستم ولی شما با همین ماشین که آمده اید و با همین ساک که هنوز باز نکرده اید برگردید و وقتی که به روستا رسیدید به مسجد بروید و در همان مسجد بخوابید و بگویید امام جمعه به شما سلام رسانده و مرا برای تبلیغ فرستاده است.، آن مبلّغ بزرگوار پذیرفت و رفت.
بعد از سه روز یک نفر به آن روستا رفت و برگشت و گفت: , از روحانی استقبال خوبی شده و مردم دور او جمع شده اند.، شب 21 ماه مبارک رمضان ساعت 12 شب به دیدنش رفتیم. داخل مسجد با جوانان نشسته بود و گروه زیادی از جوان ها گرد او حلقه زده بودند و از محضر او استفاده می کردند. جلسه ی بسیار دوست داشتنی و خوبی بود.
خدمات این روحانی و گذشت و استقامت او باعث شد تا مردم به سوی دین و قرآن و روحانیّت گرایش پیدا کنند به حدّی که در حال حاضر در ایّام تبلیغ و ولادت ها و شهادت ها خودشان روحانی دعوت می کنند و با استقبال زیاد، معارف دینی را از مبلّغان می آموزند.
مبلّغان ما، با صبر و استقامت و ایثار و فداکاری و حرکت پیامبر گونه برای هدایت مردم و نجات آن ها از جهالت و بی خبری می توانند در سخت ترین شرایط به یاری خداوند قلوب انسان ها را تسخیر کنند و ظرف جان آن ها را لبریز از معارف بلند توحیدی نمایند. «ان تنصروا اللّه ینصرکم و یثبّت اقدامکم».

                                                                  راوی: علی یار فجری
                                                                                                       منبع: معاونت تبلیغ حوزه علمیه

نظرات 9 + ارسال نظر
خود نشناخته چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 http://dalani-beheshti.blogfa.com

سلا
بدون اجازه لینک شدید در صورت عدم تمایل برمی دارم

نه آقا چرا تمایل نداشته باشیم دستتونم درد نکنه!!

دختر خوب دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:45 http://joje.blogfa.com/

من رای می دهم زیرا
هستم ، وجود دارم و حق دارم در تصمیمات سیاسی کشورم سهیم باشم
من رای می دهم زیرا
سرنوشت خودم و هموطنانم برایم مهم است
من رای می دهم زیرا
می دانم سرنوشت کشورم به دست مجلس شورای اسلامی تعیین می شود
من رای می دهم زیرا
با رای خود به انقلاب ، امام راحل ،رهبر معظم انقلاب و ارمان های آن اعلام وفاداری می کنم
من رای می دهم زیرا
ضامن پایمال نشدن خون شهدا را در رای دادن می دانم
من رای می دهم زیرا
نمی خواهم امنیت کشورم به مخاطره بیوفتد و دشمنان این مرز و بوم طمع برهم زدن امنیت کشورم را در سر بپرورانند
من رای می دهم زیرا….
امنیت کشورم را دوست دارم و می خواهم کشورم در امنیت بسر ببرد
من رای می دهم زیرا
نمی خواهم بیگانگان برای کشورم تصمیم گیری کنند
من رای می دهم زیرا
می دانم هر برگ رای یک گام برای نزدیک شدن به ایرانی اباد و سالم خواهد بود
من رای می دهم زیرا
با رای من دشمنان ایران و اسلام مایوس نومید می شوند
من رای می دهم زیرا
داشتن یک مجلس با پشتوانه قوی مردمی ضامن حرکت کشورم بسوی ابادانی ، توسعه و ترقی هست
من به اصلح ترین افراد رای خواهم داد!
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

میشه شفاعتم کنی پسرخاله جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 http://shefaaat.blogfa.com/


سلام بزرگواربامطلب نگاه شهیدان به انتخاب شماست بروزم ومنتظرنظرات مفیدتان
شهدارایادکنیدحتی باذکریک صلوات

التماس دعا
اجرتان باشهدا

دختر خوب چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:28 http://joje.blogfa.com/

نمی فهمم
وقتی به نماز می ایستم
من ، تو را می خوانم… ؟!
یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!
فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .

بعد از عمـــــــــــــــــــــــــــــری آپ کردم
تشریف بیارید، منتظرما[گل]

دختر خوب جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:17 http://joje.blogfa.com/

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است

ولادت حضرت علی(ع) مبارک

یه کم حرف دل جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 http://d110.blogfa.com

آقا جان:
یعنی بازم قسمت میشه بیام


یه کم حرف دل جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 http://d110.blogfa.com

امام خامنه ای (زیده عزه):
کسی را برگزینید که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، ساده زیست باشد و خود و خانواده و نزدیکانش از فساد و اشرافی گری و اسراف دور باشند

خورشید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

به نظرم اگه از طلبه های معمولی خاطره مینوشتید یعنی اونایی که شناخته نشدن جالب تر بود من فکر کردم مثلا شما وبلاگتون خاطره یه سری طلبه اس که هنوز دارن درس میخونن مث دانشجوها
نمیدونم درست طوری که متوجه بشید توضیح دادم یا نه

با سلام
نظر خوبیه حتما خاطرات اون بزرگواران رو هم اضافه میکنم

ممنون بابت تذکرتون

محمد امین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:46 http://eaghasafid1468.blogfa.com/

salam mamnon az linketon shomaham ba eftekhar link shodid

ممنونم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد