خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

خاطرات طلبه ها

در این وبلاگ خاطرات طلبه ها را دنبال کنید

شرط من


یکی از شرط هایم برای ازدواج این بود که همسرم حتما کسی باشد که با شهدا انس و الفتی داشته باشد.

وقتی آمد خواستگاریم همه چیزش خوب بود مثل خودم طلبه بود ولی در بسیاری از مسائل سرتر هم بود. بعد از عقد رفتیم گلزار شهدا... سر قبر شهید پلارک ... یک لحظه از جواب مثبتی که به او داده بودم پشیمان شدم ... پیش خودم گفتم از کجا معلوم که راست گفته باشد ... از کجا معلوم که اصلا شهدا را بشناسد ... داشتم دیوانه می شدم ... خواستم بلند شوم و بروم ... نگاهم را چرخاندم به سمت او ... خشکم زد...

داشت مثل ابر بهار اشک می ریخت ... مثل برادری که سر قبر برادرش اشک بریزد...


                                                                                                 خاطره از وبلاگ طلبگی...خاطرات طلاب شهید

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 15:55 http://www.fereshteh90.blogfa.com

مگه خانوم خواستگاری کردن؟

چطور مگه؟
خوب بنده خدا یه شرط برای ازدواج داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد